Home !

Träffade Razmus runt 11, vi gick runt typ halva åkersberga xd..
Och så var det pinsam tystnad ;s
Nä men han har flyttat till Tenneriffe och så var han i sverige på lovet .
Han ville träffa mig och jag ba" varför jag? vi har inte träffats på 3år" han ba "men du är snygg vill träffa dig.."
*smickrad* ...xd Men ja , sen frös vi och han hade inte lås till cykeln så vi kunde inte dra till centrum och då åkte jag hem och han hem till en kompis. Vad har "ni" gjort idag? (antar att inte så många läser min blogg just nu)

Ska ladda ner blogg.se appen så kan jag lägga ut bilder . MIN GAMLA BLOGG www.justellenss.blogg.se / kika in där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se den): (publiceras ej)

Din Bloggadress:

skriv in din fråga/Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu