Minnen från 7:an 2011


Jag och Izza satt och jobbade i korridoren!♥

Hittrich och Felix i centrum och sk8ar♥

100% SCOUT dagen. Jag och Jenni väntar på Hittrich.

Fanny och Freja "jobbar" ute i korridoren.♥

Fanny på väg hem!♥

Brudarna i klassen väntar på lektion. Ni är finast!♥

Hahahah Freja och Sigrid "solar" sig i Oktober♥

Jag på tåget på väg från Täby med Izza♥

Bästisarna i korridoren , rast antar jag ;)♥

Hösten kommer 2011

Uppsala med farmor och farfar Höstlovet 2011

Farfar och maja Uppsala domkyrka

Jag och min"vän" xd Uppsala domkyrka. (dålig bild)

Maja och min"kompis"

Jag provar Farmor glasögon. Haha...

Outfiten för berga discot 14Oktober 2011

Sminkning inför berga

Kusinerna kom och hälsade på hos farmor och farfar

Killarna busar i skolan. Hahaha saknar det! :(

Haha asso Filip :)

Vi åkte till Tommys husbåt.

Hanna , Fanny , Kalle , Johan , Thönners på lunchkonsert i skolan.

Vaxholm höstlovet 2011

Beställer mat . Vaxholm

1:a advent 2011 , träff med massa folk hemma hos mig.

Madde med söta Juno (suddigt)

Redo för Manchester United match. blev oavgjort -.- -.- -.- -.-

Översvämmning i skolan ( jag och tjejerna busade och lade ut den på fb)

Haha , Hanna ,Fanny , Amanda

Började älska One Direction , mitt favvo band nu! :D <33333333333333333

Jul , norrland 2011. Maja med katten Elvis

JULAFTON , julklappsöppning..

Halsta backarna , sollefteåa norrland 2011.

Julgranen är inget utan julklapparna under.

Julbord vettu

Angry bird spel . Hahah

Nyårsafton 2011

och så vart det 2012!


Övriga saker : Stukad handled, strömavbrott i 2DYGN!!!! ingen mottagning i fem dagar . Inget internet , ingen toa , inget vatten . Så var min jul också. Men den var ändå bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se den): (publiceras ej)

Din Bloggadress:

skriv in din fråga/Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu